Tuesday 22 February 2022

Tuesday 22nd February

Back to another 'grey day' here but a dragon has come in to cheer me up. This is from Grażyna who says

71. "Witaj Janne
Przepraszam, że tak późno skończyłam tegoroczną zabawę ale dopiero mogłam to zrobić po powrocie z zimowego pobytu w polskich górach - Tatrach. Podoba mi się Smoczyca Doris. Ciekawym elementem był łuczek LCh którego dotychczas nie znałam. Dzięki uczestnictwu w Tias 2022 poszerzyłam swoje umiejętności wykonywania frywolitki.
Dziękuję Jane
Pozdrawiam wszystkie uczestniczki Tias 2022
Grażyna Paluch
Polska, Warszawa

Hello Janne
I am sorry that I finished this year's fun so late, but I was only able to do it after returning from my winter stay in the Polish mountains - the Tatra Mountains. I like the dragon Doris. An interesting element was the LCh bow which I did not know so far. Thanks to my participation in Tias 2022, I have broadened my tatting skills.
Thank you Jane
Greetings to all participants of Tias 2022
Grażyna Paluch
Poland Warsaw"

No comments: